Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Μου αρέσει η γύμνια σου

Μου αρέσει η γύμνια σου


Μου αρέσει η γύμνια σου
πάνω στη δίκη μου γύμνια
το πως αλείφεσαι πάνω μου
σαν μεθυστικό μυροβόλο λάδι
το πως το κορμί μου
γυαλίζει και γλιστράει 
σαν φίνο ινδικό μετάξι
το πως τυλίγεται σφικτά
στο σκληρό πυρήνα σου
το πως τα χέρια σου
σμιλεύουν απαλά το σώμα μου
και γίνομαι θεά αγαλματένια
το πως παίρνεις το στόμα μου
στο δικό σου στόμα
και μέσα σου λαίμαργα ρουφάς
την κοφτή καυτή ανάσα μου  
βαθιά πολύ βαθιά 
στο κόκκινο βυθό σου
και γίνεται μέσα σου η ανάσα μου
άνεμος και λύσσα φοβερή
και φουσκοθαλασσιά μεγάλη
αλλεπάλληλα κύματα
ψηλά στις κορυφές τους
σε εξυψώνουν
ένα ένα τα κουρσεύεις 
με μεγάλη μαεστρία
σαν έμπειρος καραβοκύρης
ωσότου έρθει  
το ένα και μοναδικό
η θεϊκή πλημμύρα 
και βουλιάξει το κατάρτι σου
και ο πόθος σου
εξαντλημένος
σε ξεβράσει στα γόνατά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου